Pannonia Allstar Ska Orchestra

Címkék: zene

2007.03.29. 20:25

Inkább ne is beszéljünk a szerelemről. Tegnap voltam PASO-n, jobb ha arról írok.

Tegnap adták át a Múzeum körúti campuson a felújított Gólyavárat, tényleg felújították, de a nagyterem mennyezetét meghagyták eredetiben, és ettől nagyon barátságos lett, szemben a modern, technokrata szokásokkal. Ebből se sokat láttam: koncertvilágítás volt.

Volt egy cigány előzenekar, bizonyos Brown Band, vagy mi, a lényeg, hogy brown -értitek... [egyébként tényleg vicces] A PASO koncertje alatt a gitárosuk beszállt egy számba, és jammeltek, nagyon eredeti volt.

Volt sok öreg is, valószínűleg valami megnyitóünnepséget hagytunk ki Ildivel, mert miért jönnének a szüleim korosztályából ska-t hallgatni? Viszont az elképzelhető már, hogy a beszédek után ottfelejtődtek. Szembetűnőbb volt azonban a bölcsészlányok díszes-míves-szépséges hada - három évvel ezelőtt (az egyetemre kerülésem legelején) már szóvá tettem, hogy a bölcsészkarra milyen szívesen járok mindig, de most valahogy újult erővel voltak szépek és "csinosak" (ki használja manapság ezt a szót?). Egy szó, mint száz: egy falatka Menny.

Ahogy elkezdték a zenét, ellenállhatatlan kísértést éreztem arra, hogy ugrabugráljak. Pedig nem is voltam részeg. Annak ellenére sem, hogy tudtam, hogy úgyis vizezni fogják a sört (evidens: egyetemi buli = vizezett sör [az eltérés a hozzáadott víz árában van: 200/250/290/300/350 Ft-ra jöhet ki a sörár] ), szóval tudtam, ezért nem ettem túl sokat.

PASO-ék garanciát jelentenek a jó bulira, nem is értem, hogy a Budaörsi Napokra miért nem sikerült beszervezni őket. A dobos elkezdi, az már eleve jó (a ska ritmusa jó), aztán ha a fuvós szekció teszi oda magát, hát az a gyönyörök kertje. A legérdekesebb a szintetizátoros, mert ha szólózik, gyakran gondolom azt, hogy ez a srác Pink Floydon nőtt fel. Az meg nem túl ska-s, viszont ami az egészből kialakul, az minden szempontból zseniális. Tegnap egyébként egy hegedűvel is bővültek, ami szokatlan hangzást adott, tényleg "Pannonia" lett a dolog, hozzáadtak valamit a nemzetközi ska-felhozatalhoz. Csak egy-két számnál kapott nagyobb szerepet a 'folk' beütés, lehet, hogy a jövőben erre kívánnak fejlődni. Nem vagyok ska szakértő, inkább nem írogatok össze hülyeséget. Jó a PASO és megint jó koncertet nyomtak. Ez a lényeg

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr9152463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása