A fene hitte volna

Címkék: klasszikus bejegyzés

2007.04.21. 18:37

Nem mintha sok időm lenne, de kivételesen böngészgettem a neten, és rájöttem: Jetroszexuális vagyok. Egyből kiszúrtam ezt a szót a szövegben, merthogy a Jethro Tullt én is szeretem, persze annyira nem, hogy indokolt lenne a 'szexuális' tag, de mint kiderült, nem is arról van szó. Viszont még így is Jetroszexuálisnak számíthatom magam.

A definíció szerint: "aki pl. egy menedzser, utazik, tud kb 5-6 nyelven sört kérni, és nem tölt 5 percnél többet a repülőgép WC-ben". A legutolsó kitételben messze kimerítem a jetroszexualitás fogalmát, ugyanis én még életemben nem töltöttem 5 percnél többet a repülőgép wécében, sőt! Szóval verem a mezőnyt. Sört 5 nyelven tudok kérni, de ha az elmutogatást (rámutatok a sörcsapra) is beleszámoljuk, úgy érzem kétség sem fér az adottságomhoz. Utazni nagyon sokat szoktam, legtöbbet BKV-n, de többször jártam már Kőszegen, Kőszegfalván, Kőszegdoroszlón, sőt a Kőszeg melletti Rattersdorfban is, ami már Ausztria, csak úgy megjegyzem, szóval... Vagy itt Budapesten (egy "capitol city" biztos jó referencia ezügyben), a kolesz miatt. A menedzserség egyértelmű: már én is biciklivel járok a TTK-ra, MERT ÚGY GYORSABB, szóval már én sem vagyok az a ráérős fajta. Öltöny ritkán van rajtam, ez mondjuk igaz. De sokat telefonálok föl-alá járkálva, és közben a fejemet vakargatom, ez csak számít. Ja, és az egyetemre menet, az autószalon kirakatánál méteres közelségbe kerülök Aston Martinoknak, meg más drága járgányoknak.

---

Holnapután a terepgyakorlaton elmegyünk az angyalföldi önkormányzathoz, betekinteni a működésükbe. Délután pedig a kerület nagy beruházásait csodáljuk meg. Leírni sem merem, bár egyrészt kéjes vigyor ül a számon, hogy a szánalmasság tetőfokát én publikálhatom elsőként az interneten, másrészt elgondolkodtató, hogy ez egyben az én "menetlevelem"... Mert arról van szó, hogy ezeket az építkezéseket rendkívüli módon úgy szemrevételezzük, hogy egyszerre láthassuk mindet, és így nagyobb a benyomás. A madártávlat két alternatívája szolgál ennek teljesülésére (s a kacifántos fogalmazás űzése is kiválóan gyakorolható ennek felvezetése során):
a) repülőgép (muhaha)
b) Margitsziget (nyeh...)

De legalább a szállásért nem kell külön fizetnünk (helyben maradunk), nem úgy, mint a természetföldrjazi terepgyakorlaton. A költséges földrajzoktatás (projektorok energiaszomjának kielégítése, tanterem szellőztetésének biztosítása, tanári fizetés) így is sok pénzbe kerül [komolyan: a keretekhez képest tényleg]. Nem kell irigykedve nézni Romániára, ahol évi 10 nap előírt terepgyakorlat van, ne hasonlítsuk össze a körtét az almával!

De legalább van min röhögni (már ha fogékonyak vagyunk az öniróniára).

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr1961727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása