Jön a víz

2007.06.21. 17:39

Figyelmeztetném a kedves hugomat, hogy vigye be a kiteregetett ruhákat, mert jön a vihar. Némi magyarázatképpen: _én_ rendesen tanultam a törit, mire a szobatársam megzavart, hogy jön a vihar.


Ellenőriztem is a windgurun (ajánlom mindenkinek), és valóban: 18 óra körül hirtelen erejű szél éri el az ország nyugati területeit. Lesz öröm a szélerőműveknél, csak ki ne süljön a hálózat. Öt és hat között a szél sebessége 2 csomó, míg hat és hét között 23 csomó lesz, ami, hogy a nem vitorlázóknak (pl. én) is mondjon valamit, sötétnarancssárgára van színezve. Tehát ez még nem a non plus ultra, de tekintve, hogy három órán át ilyen szél lesz, jobb, ha az ember felkészül, és a kerti bútorokat behordja a házba.

Nekem itt a koleszban csak az ablakot kell becsuknom, és így több időm van szólni nektek.

És ha már blogolásba fullasztom magam: ma van a nyári napforduló, az év legrövidebb éjszakája jön, és egyben kínosan hosszú lesz a mai világosság, amiből a vihar miatt nem érzékelünk sokat. Holnap meg már megindulunk a sötétség felé, hogy aztán december 23-án újra nyúlni kezdjenek a nappalok. Főleg a kereszténység nyugatra törése előtt ilyenkor hihetetlen nagy bulikat csaptak például a kelták. Vettem oldalast, az ünnepélyesség kedvéért (fogjuk fel így). Az oldalas tiszta mócsing volt, senki sem mondta, hogy az előre csomagolt, előre pácolt oldalas, feltűnően olcsó áron ezt eleve valószínűsíti. Hát már megvilágosodtam, értitek ugye a  szóvicc aktualitását... na khm...

Mivel hirtelen érkeznek meg a nedves légtömegek, a 27 fok körüli hőmérséklet erős felhajtóereje révén a jégeső kockázata nagyon megnő, úgyhogy a mecsbokszokat tegyétek jó helyre.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr60103382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása