szomszédolás

2007.07.15. 12:30

Hihetetlenül ritkán ülök le netezni (az utolsó bejegyzés óta a leveleimet sem néztem), pedig ezt a képet már szerdán fel akartam tenni ide:

Az aszfaltot kell nézni. Így utólag már látom, hogy értelmesebb lett volna a határvonalon egy felülnézeti képet készíteni az úttestről, de talán így is kivehető, hogy mi fokozza a nyugat-magyarországi emberek elégedetlenségét.

Egyébként pedig a szomszédolásom során készítettem egy panorámaképet is, nyilván ha tudnék fotózni, dupla ilyen jó lenne a kép, de érjétek be ennyivel. A fényképezőgép mögött épp Dél felé nézek, és a Kőszegi-hegység is látszódik, bár így fényképen nem úgy tűnik, hogy nagy volna, vagy valami. Pedig kb. 10 km-re vagyok a hegylábtól (Klostenmarienberg-Klastrompuszta mellett).


Az ismerős, akinél voltam, megnézetett velem egy híradót, merthogy én nem értesülhetek semmiről, mert Magyarországon nem olyan jók, mint Ausztriában. Három hír volt, nem voltam különösebben lenyűgözve. Egy pakisztáni, egy osztrák, meg egy kulturális. Aztán időjárás. De az öregúr mondta, hogy a nagyhíradóban többmindenről volt szó. Egyébként meg nagyritkán itthon is átkapcsolok az ORF-re, és valóban van különbség. Leginkább abban, hogy van helyszíni tudósítójuk. Külföldön. Belföldön nem nagy szám.

Régen el sem lehetett robbantani a HírTV elől, most meg fél év után beszűrődött a szobámba, hogy Gyurcsány inkognitóban Mosonmagyaróvárra utazott. Azt hiszem ezt nevezik uborkaszezonnak. Bár a HírTV, mikor utlojára néztem, lényegesen többet foglalkozott Gyurcsánnyal , mint a hírekkel, és ez amiatt bosszantó, amit az előző bejegyzésemben is kritizáltam: megáll az élet a határnál. Mármint: "Külföldi híreink: Pakisztánban (...) Palesztínában újabb merénylet (...) Irakban (...) további belföldi híreink..." Kíváncsi vagyok, mi van Ukrajnában, mit csinálnak a lengyelek, hogy érzi magát a bajkonúri űrbázis, hányadán állnak a törökök a kurdokkal, mi van Cipruson az EU-csatlakozás után, Bulgáriában hogy halad a mutyizás, Románia hogy van az USA-val és Oroszországgal, Németország külpolitikája hogyan alakul, mi van Sri Lankán évekkel a cunami után, India hogy halad az űrprogramjával, Kína milyen konfliktusokba keveredik az Unióval a kereskedelemben, hogy viseli Nagy Britannia a miniszterelnök-váltást, stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr47118283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi.bildi 2007.07.25. 10:05:41

hát ez az út dolog elképesztő.

bár ha jártál már gyergyóban, akkor a magyar utakat is csak imádni tudod ;)
süti beállítások módosítása