NL- (kb) ötödik nap és a hatodik

Címkék: úton

2007.09.20. 23:03

"Biciklitúra" valami kisvároskába, pont elcsíptünk egy helyi szuperbulit, de pont sietni kellett a biciklivisszavitel miatt, úgyhogy igazából nem osztott-nem szorzott.

A közlekedési eszközeink:

Ez volt a csokiszagért felelős csokigyár:

Lillának és nekem (korábban hazajöttünk) utolsó napunk, a Nemo (olyasmi mint nálunk a Csodák Palotája) előtt horgonyzó hajó, neve Amsterdam. Az első útján elsüllyedt kereskedőhajó mása, annak is Amsterdam volt a neve, és Kelet-Indiába tartott. De A La Manche-csatornánál (arra britek is vannak) elsüllyedt.

Ez meg már Pozsony: írek fociznak a semmivel. Van videó is, de nem szórakoztam feltöltögetéssel. Pozsony kíméletes lépcső a hazajövetelhez: Budapesten például sosem fordulna elő, hogy tizenegykor landol a megfáradt turista, és nem talál nyitva lévő kocsmát sehol. Volt egy meghökkentő dolog is. Ezt pirossal írom, mert a Slota-dolgok miatt erre számítottam a legkevésbé. Szóval busszal mentünk be az állomáshoz a reptérről, bár az információs hölgy azt mondta, hogy nincs busz, csak taxi. Szóval a 61-es buszra szépen fölszálltunk, de nem volt jegyünk. Egy velünk egyidős csaj+barátja kombinációtól kérdeztük, hogy hogy lesz jegyünk, ők meg mondták, hogy leszállunk, és a megállóban veszünk az automatában, a következő járattal pedig tovább megyünk. Aztán megkérdezte a lány, hogy van-e aprónk. Természetesen nem volt, és ez a durva, hogy adott nekünk annyi aprót, amennyi a jegyhez kell. Ajándékba. Sajnos elszámolta magát, és egy fél koronás még kellett volna, úgyhogy a közelben lévő megdonáldszban végül fölváltattam a pénzemet, és így bőséges-busás aprómennyiségünk lett. Ezek meg itt akkor az írek, ni:

Valami minisztériumi épület:

Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.09.20. 23:22:39

Kezdd az első nappal, nem ér csalni.

(és zárójelben jegyzem meg, hogy végre-valahára sikerült megnéznem a Simpsons filmet. Nincs azzal semmi baj, nem csalódtam.)

alill 2007.09.20. 23:53:17

A pozsonyi Sándor-palota egyébként, nem minisztériumi épület.

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2007.09.21. 07:21:55

köszönöm. Kísérőnk (egy mellénk szegődött aggastyán) leginkább csak azt mondta: Tak! úgyhogy abból nem jöttem rá erre. :)

SUDI 2007.09.24. 19:28:48

na hát teljesen lemaradtam a blogodon mert egy hetet nem voltam gép elött ma már visszaszámoltam hogy hány óra van még este 7ig...:D de most meg nem mentette el a blogomon a szupijó bejegyzésem...:D na mind1...:D szal jók a képek és érdekesebbek is mint a száraz rizsa...:D na majd látogass meg és mesélek:D(ja és kössz a cuccot:D)