Csumi!

Címkék: klasszikus bejegyzés

2007.09.29. 11:19

...Ahogy Bódi Guszti mondotta volt. Rá nem is fecsérelném a szavakat, elintézem a saját szavaival: "Istenem, miért büntettél engem?" vagy hogy mondta? Annyit azért mégis, hogy népes rajongótábora volt Gusztinak, és vibrált a fesztiválsátorban a levegő a szeretettől. Nagy imádattal viseltetett a közönség irányába és fordítva is, én meg inkább a borkimérő irányába, de az is valami.

Úgy döntöttem, csak azért, mert szeretem Kőszeget, nem fogok elnézni mindenféle színvonaltalanságot. Így már előre kigondoltam, hogy a south parki pajtabál fogad majd, és Bódi Guszti alatt tényleg úgy tűnt, sőt gyrosost sem találtam elsőre. Semmi baj nem volt, mert volt zsíros kenyér, meg fröccs. Aztán találtm gyrosost is, de akkor már nem kellett a nagyvárosi szubkultúra. Meg volt még sokféle kaja is, a szokásos kürtöskalács és társai.

Bódi Gusztit váltotta a szomszédom bandája, igazából erre voltam kíváncsi.

A koncertjük után odamentem hozzá, aztán mondtam, hogy jó volt, persze kicsit ízesebben. Arról van szó egyébként, hogy trombitán játszik, azzal ha gyakorol, zavaró. Van egy motorja, azt ha túráztatja a garázsában, zavaró. Van két gyereke, akik ha felébrednek, míg újra le nem fekszenek, zavaró. És szoktak grillezni, aminek finom az illata, és az is zavaró. Viszont jó zenét nyomtak, amivel nagyot nőtt a szememben, úgyhogy így már nem zavar semmi (oké, valójában nem zavart semmi, ez az egész bekezdés csak hatásvadászat. A kölykök pedig mint az Apokalipszis lovasai, de nagyon jó fejek), mindent a szent cél érdekében.

Egy ska-val nyitottak, aztán végül már minden félét játszottak, amihez jól állt a Che-s póló (jájj!), és hát nem bírtam megállni, hogy ne tomboljak, pedig egy ilyen kisvárosban nem árt vigyázni ("biztos drogozik..." "szerintem iszik is!"). Vagy tényleg ennyire egyszerű ilyen zenét jól játszani, vagy tényleg jó a banda.

Az fesztivál pénteki részének további része pedig... azzal szerintem mindent elmondok, hogy a hátamon egy szalmabálát cipelve mentem haza a haverokkal.

Ma pedig a szüreti felvonulás várható (ez a fénypont), holnap (?) fotókkal jelentkezek.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr18180466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.10.01. 19:18:32

Rájöttem Te mért voltál odáig a szürettől:mert már vagy ezer éve nem voltál szüreten és neked nem nalmas...:D
süti beállítások módosítása