Hajjaj, boldog Karácsonyt!

2007.12.24. 15:15

Minden errelátogatónak (milyen kedves!) boldog Karácsonyt kívánok!

 Itt egész jó az idő, a család sem olyan paprikás, mint szokott lenni. Sőt idén karácsonykor sohasem látott mértékben voltam kreatív. Bár az ajándékvásárlás 20 perc volt a Móriczon, a csomagolások kipingálásával fél napot piszmogtam, nagyon nyugodt a lelkiismeretem. Évek óta először a rajzfüzetemet is elővettem, ez a Karácsony nagyon furcsán alakul. Húgommal fölpakoltuk a fára a díszeket, aranyhajat, meg gömböket, meg mindent, ami csillog, szóval ideális lett. Bár ő már szeretne egyszer egy ízléses fát is, de szerintem a karácsonyfának a lényege, hogy színesen csillogjon. Nekem meg egy rénszarvasos garbó kéne már csak, ellensúlyozandó a vizsgáznivaló ünneprontását. Ha addig nem írnék, buék.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr52274213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása