holnap

2008.05.13. 14:30

A gyilkos hét, ami mögöttem van, kicsit kigyomlálta a tennivalóimat, néhány tárgyat elhagytam, nem kizárólag saját döntésből, mert például az "informatika a földrajzoktatásban" tanárnőt nem tudtam egy héten át elérni, így ha el is készítettem volna a beadandómat, nem tudtam volna odadni neki. Pedig igazán lendületben voltam. Hétvégén rokoni gulyásparty volt odahaza, amin kötelező jelleggel meg is jelentem, és anyámmal olyan gulyást meg pörköltet készítettünk, hogy a nagy rokoni neheztelések egy délután erejéig eliminálódtak. Más dolog most úgysem ad önbizalmat. Kivéve... :D

Holnap Kéri tanár úr "Földrajz tanítása 2" szemináriumán fogom megismételni a múlt heti 15 perces beégésemet, nagyon szorongok és legalább annyira félek. Egy órarészletet kellett volna megtartanom, de nem igazán tudtam belekezdeni. A helyzetet rafináltan mentettem, de egyszerűbb lett volna, ha nem próbálom menteni, és akkor nem kritizálnak halálra. Külön öröm, hogy lefikázta az animációimat, ami persze nem mestermű (lefolyik a víz. És túl gyors, a gimpben nemt tudtam beállítani a sebességet. És nem végtelenítettem.), de mondjuk többet tud, mint egy krétarajz a táblán, mert egyrészt színes, másrészt már készen van.

Az, hogy holnap javítási lehetőségem van, inkább szivatás, mint jófejség. Eleve április 21-én jelentette be (következő héten pedig nem volt óra, pedig direkt arra az időpontra jelentkeztem, hogy ne csússzanak össze a dolgok), hogy ilyet is kell csinálnunk, és április 21. nem éppen a februári első óra volt. Ennyit a követelmény tisztázásáról. Persze ha nem az utolsó pillanatokra halogatnám a beadandóim elkészítését, akkor Kéri nem-korrektsége nem zavarna be, de így bezavar. Holnap például óóó mesebeli Afrika természetföldrajza van terítéken, és a hátam közepére kell ez a Kéri-féle kudarcélmény megismétlése. Az egyik pedás tanárom azt javasolta, hogy majd ne gyakorlóiskolába menjek gyakolrótanítani, mert elveszik a kedvemet a tanítástól egy életre, és a múlt heti órán ez körvonalazódott. Így már nincs kedvem kreatívkodni. Majd lediktálom az anyagot, és levetítem ezt a videót (egy sorral lejjebb - youtube link meg itt), aztán kérem a kettesemet. (a videó automatán indul, úgyhogy a "tovább" gomb mögé raktam.
Ja és még egy kis néznivaló, véletlenül bukkantam rá (katt a képre a további képekért). Csernobil. Halgassatok mellé ulvert.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr99466456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása