Könnyes búcsú

2008.06.12. 10:31

Hát sziasztok! Valószínűleg holnapután már újra írni fogok, de eddig senkitől sem sikerült könnyek közt elbúcsúzni, én meg szeretem a kenetteljes dolgokat, ki tudja, lehet hogy holnap egy hurrikán elkapja a gépemet, és a Bermuda-szigeteki csillagkapun át eltávozok az Alfa Centaurira. Ott meg nem tudom, van-e internetösszeköttetés a Földdel. Szóval kényszert érzek, hogy írjak valamit, semmi fontosat, csak mégis valamit.

#1 -- ismét kaptam levelet
" [...] 1.Eset:Kelly Sydney kívánsága az volt, hogy David Marsden aki három éve volt a barátja, kérje meg a kezét. Aztán, amikor egyszer
együtt vacsoráztak, David megkérte a kezét!

Ő elfogadta, de ezután el kellett mennie, 20 perc múlva egy megbeszélése kezdődött.
Amikor beért az irodájába, e-mail-eket talált a számítógépén. Megnézte, a szokásos dolgok voltak a barátaitól, de aztán észrevett egyet, amilyet még sohasem kapott.

Ez a levél volt.
Egyszerűen elolvasás nélkül törölte.

NAGY HIBA VOLT!

Ugyanaznap este a rendőrség telefonált.

DAVID-ről volt szó! Elütötte egy targonca.
Nem élte túl.[...]"


Ezek alapján holnap valószínűleg tényleg belezuhan a gépem a Bermuda-háromszögbe (eszem ágában sincs továbbküldeni a levelet), de ne aggódjatok értem, majd az Alfa Centaurin is beiratkozok az egyetemre, meg lesz az a diploma, ha beleszakadok is!

#2 -- homár téma
olvastam egy bejegyzést, aminek a felfogását balkezesként is teljesen el tudtam fogadni, semmi rátukmálás, de azért belinkelem, aki akarja, olvassa. Iszonyat hosszú és unalmas, de lehet, hogy valakinek hasznára válik. Nekem nagyon tetszett a párhuzam a balkezesség és a homokosság között, tényleg néha megkérdezik tőlem, hogy "jé, te tényleg balkezes vagy?" és megy tovább az élet, mert a balkezességem nincs kihatással semmire. Kivéve a gimi menzáján, ahol mindig az asztal szélén kellett ülnöm, hogy kanalazás közben ne verjem ki a jobbkezesek kezéből a levest. Szóval a balkezesség is "vis major", meg a homokosság is, nem kell foglalkozni vele, a bejegyzés pedig itt olvasható: bejegyzés.

#3 -- szóvicc
Nem hinném hogy a táborban lesz lehetőségem Gimppel bütykölni, úgyhogy gimpeltem egy utolsót. Sajnálom, hogy szóvicc, én szeretem a szóvicceket, persze csak kis mennyiségben, elég ami a HVG címlapján van. Reggel a metrón született meg az ötlet, szép nyarat mindenkinek, nézzétek a képet! (alapanyag inet e)

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr7516079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Real Trebitsch · http://azigazzy.freeblog.hu 2008.06.12. 18:01:46

Jó utat!

A mangalica meg zsír lett! :)

ildi.bildi 2008.06.16. 21:31:14

eeeeeeeeezfáááááááááááááááááááááj

naggyon tuti
süti beállítások módosítása