10. 04.

2008.10.04. 15:42

[Gimiben mindig nagy ünnep volt a mai dátum.]

Bicikli birtokba véve. Elégedettség félig megvan, a váltó teljesen szokatlan: a körúton kellett belátnom hogy jó lesz az aktuális áttétel. Legalábbis jobb, mint bekacsázni egy autó elé a váltóval szöszölés miatt. A Budafoki úton viszont nem volt forgalom, úgyhogy sikerült váltanom is, de addigra jött a piros, úgyhogy válthattam vissza, hogy el tudjak indulni. Ezen kívül a kanyaroknál vettem észre, hogy ezzel a bringával valahogy gyorsabban hajtok, volt egy rutinmanőverem a Petőfi híd budai hídfőjénél, amikor a rutin ellenére mégis majdnem kisodródtam és padkának mentem. Különösebb megerőltetés nélkül tudom tartani a sebességkorlátozást, nem kell lógnia a nyelvemnek hogy elérjem a negyvenet. Így észre sem veszem hogy már gyors vagyok. Tanulság: az ellopott biciklim teher alatt növesztett pálmája vagyok :D (az nagyon egy nehézkes darab volt ehhez képest)

Másik élmény: beültem a könyvtárba hogy kiolvassak néhány könyvet a pénteki referálásomhoz, legyen ideje ülepedni a dolgoknak, de igen hamar feladtam. Nem az volt a baj, hogy unalmas volt a könyv, mert tényleg érdekes volt, hanem hogy ez a történészi szabatos fogalmazás kikészít. Két óra után elmentem vécére, és már nem tudtam a szokásos módon gondolkozni. Így mentek a sorok a fejemben:

"Ez a vécére menetel egyúttal előre vetíti a hazamenetel szándékát is, nemkülönben némi élelem magáhozvételét, mely vagy a kínaiban történhet majd, vagy a teszkóban vételezett termékek házi feldolgozása során keletkezett étek elköltésével. Vétek lenne figyelmen kívül hagyni a tényt, hogy a hazamentel koncepciója közel sem annyira elhibázott, mint amilyennek egy lelkiismeretes hallgató első felindulásából megítélné, ugyanis a hétfőtől péntekig terjedő periódus számtalan a maihoz hasonló alkalmat rejt magában, ami a referátum jelenlegi elkészültségét tekintve fölötte megnyugtató, különösen akkor, ha a megelőző szemeszterekben felkészülésre szánt idők rövidségét felidézzük. Így végső soron megkockáztathatjuk annak elhatározását, hogy a könyveket a polcokra rendre visszatesszük, s a biciklit eloldozva a város szombati forgalmába bekapcsolódva a délután további sokkal kellemesebb eltöltésére ragadtatjuk el magunkat némi Simpsons megtekintésével."

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr86695955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a nővér (az egyik) · http://manotrukkok.blogspot.com 2008.10.04. 21:58:45

hát ez a szöveg brilliáns nyanye!!!
:-)

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2008.10.09. 19:19:22

mostanába nincs időm olvasni a blogodat de zért igyekszem...:D

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2008.10.09. 19:22:36

na jó elolvastam a végét...mostanában annyi forrást kell elemeznünk(átok az összes kistanárra)--->Rád is Te is az leszel..XD tehát már teljesen megszokott eme emelkedett nyelvezet mely eme percben eszperente (rep) helyett nyelvezetté kerekedettXD annyira ügyes vagyok:D

pityutanarur · http://pityutanarur.blog.hu 2008.10.09. 19:27:42

ilyet mondani... ne átkozódjál nyanye!
süti beállítások módosítása