day so far

2008.10.17. 17:05

...egyike azoknak a napoknak, amikor mínuszban ébredek, és a nap folyamán nemigen javul a helyzet. Az vicces volt, hogy rossz buszra szálltam fel, mert nem sűrűn esik meg velem, de mióta a pirosheteseket közönséges busznak álcázzák, várható volt hogy egyszer bekövetkezik. Leszálltam a piroshetesről a Ferenciek terén, és átszálltam a 173-as buszra, és az Astoriához közeledve már bekészítettem a lendületemet, hogy akkor pont beérek órára időben, de a busz csak ment tovább, és akkor vettem észre hogy igazából 173E jelzésű buszon utazok, annak ellenére hogy a busz oldala nem volt pirosra tapétázva. Úgyhogy következőként Blaha, vissza két megállót egy alkalmas busszal, 15 perc késéssel megérkezett az órára a kiselőadó (ez én vagyok). A kiselőadást pedig inkább elfelejtem, bár nem volt botrányosan rossz.

Át a könyvtárba, felkészülni a délutáni órára, ismét egy 1922-es könyv, lapjai érintésre foszlanak - egyébként van ebben valami vonzó dolog. Az óra előtt már gyaloglás közben is majdnem elaludtam, ittam hát egy garantáltan fekete teát, 70 percig tartott a hatása, az utolsó húsz percben már leálltak az agyi funkcióim. Át egy másik könyvtárba, kikölcsönöztem az esti olvasnivalót, közülük mutatok egy brutálisat, a többi viszonylag csemege számba megy.

 

Más napokon a tevékenykedés kiránt az ébredéssel érkezett mélypontból, de ma csak a legkötelezőbb tennivalóknak tettem eleget: üveges szemekkel gyaloglás, budapest-tekintet, satöbbi. Este elvileg jó lesz, mert megyünk koncertre (nemrég jutott eszembe, hogy vettünk jegyet), de a szkepszis az, ami sosem okoz csalódást, úgyhogy inkább maradok annyinál, hogy most még kimerült-rosszkedvű vagyok, és legrosszabb esetben ez nem fog változni. Addig olvasok, vagy megnézem a Half Nelsont, állítólag jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr33718921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása