12. 28.

2008.12.28. 15:56

ennyi sok embert! Befejeződött a cirkusz, ők mennek tovább Stockholmba, én meg megyek aludni. Halálos volt. Elve fölkelni ma reggel, aztán kiderült hogy Dorkáék alaposabban buliztak, közülük mindenki részeg volt még reggel is úgyhogy én vezethettem az autót, ami  feldobott, de várt rám a lila és dudorodó kötény, meg minden.

és az a sok ember! Emberek nappal, meg éjjel, csupa-csupa ember minden percben, már tegnap is odavolt az agyam ettől, ma meg egyenesen jobbnak láttam meg sem szólalni, mert képtelen lettem volna a véletlenszerű gondolataim kibüfögésén kívül érdemben társalogni. Éjjel is figyelembe vehettem volna ezt.

Úgyhogy most alszok egy jót, megittam a sört ami semlegesíti az energiaitalt, és vélhetőleg emberekkel fogok álmodni, emberek fognak jönni-menni az agytekervényeimen, és néhányan jégkását kérnek, néhányan mondanak valamit, néhányat megnézek, néhánynak pedig elszámolok a pénzzel, biztosan jönnek síró kisemberek is, akiknek én fájdítottam a szívét, mint kiskoromban az árusok az enyémet. Vagy a sör miatt azt fogom álmodni, hogy pisilnem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr1845345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása