Örökös megvetéssel

2009.01.22. 12:06

Örökös megvetéssel sújtom az Egyesült Államok külképviseletét :D Mást nem tudok.

Tudtam hogy végül behódolok az USA nagykövetség kívánalmának, pár perce ez is megtörtént. Rövid előtörténet: amerikából való hazajövetelemet igazolnom kellett. Úgy, hogy a repülős beszállókártyámat leadom a közvetítő cégnél. A beszállókártyám nincs meg, én itthon vagyok, és különben is, itthon vagyok, kiléptem az országukból, nincs közünk egymáshoz.

Novemberben jött az e-mail, hogy vigyem be a céghez vagy a beszállókártyámat, vagy egy igazolást hogy megkezdtem a tanulmányaimat. Ha ezt nem teszem meg, akkor "kvázi nem jött haza" minősítést kapok, felkerülök egy feketelistára, és 5 évig nem mehetek az Egyesült Államokba.

Azt hittem ezen már túl vagyunk, de aztán a hétvégén fölhívták a Laci komát is, hogy vigye a beszállókártyáját, tegnap meg anyámékat is (engem nem tudtak elérni, mert elhagytam az egyik sim-kártyámat), hogy vigyem a beszállókártyámat. Két órája aztán valahogy konkrétan engem csörgettek, de nem vettem észre hogy hívnak, úgyhogy másfél órával később én hívtam vissza őket. Elmondták az opciókat: határidő ma 13:00, vagy beviszem a beszállókártyámat, vagy beszkennelem és e-mailben elküldöm, vagy viszek egy hallgatói jogviszony igazolást, vagy beszkennelem az indexem legfrissebb oldalát, amin van jegybeírás az utóbbi napokból, vagy lefényképezem magam egy mai újsággal.

Végül nem ezt a képet küldtem, mert lebuknék azzal, hogy ezen a képen nincs kecskeszakállam.

Helyette befényképeztem egy oldalt az indexemből, ahol a tegnapelőtti hármas érdemjegy van beírva, bár morogtam közben, hogy miezmár. Cserébe mehetek az Államokba, ha majd lesz pénzem, ami azért fontos, mert a világkörüli túrán mindenképpen útba akarjuk ejteni az USA-t is. (Egyúttal ez az oka annak is, hogy együttműködtem)

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr52895281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

469 2009.01.23. 01:11:42

A képben megnyilvánult finom irónia szívet melengető és egy vizuális pi..ánrúgás a követségnek.
Fajin lett.
süti beállítások módosítása