közlemény

2009.09.26. 17:30

ööö... webtelenítettem magam valamennyire, például nem vagyok már bent az arckönyvben és az iwiwen sem fent. Ritkán léptem be, hovatovább nem tartottam a kapcsolatot senkivel, töröltem hát. A blog pedig - legyen leírva - nem szórakoztat már úgy, mint rég. Úgyhogy meglepődnék, ha írnék. Levelezés marad úgy ahogy, igyekszem azért majd jobban.

Ha már írok, akkor annyi élménybeszámoló még belefér, hogy az már látszik, hogy kemény félév lesz ez - nem a hátra lévő kurzusok nehézsége miatt, mert azoknak könnyűsége van, hanem az igénybe vett idejük miatt. Az egyetem mellett a másik meg, hogy a tanításhoz még sok szemléltetőanyagot, segédanyagot, érdekességet kell gyűjtenem, mert eddig még nem gyűjtöttem intenzíven, és ez most szintén sok időbe telik. Egy-egy óra megkomponálása sem rövid idő, ahhoz képest meg főleg nem, hogy megtartani viszont mennyire kevés. Azt rögtön hozzáteszem, hogy ettől érzem igazán jól a bőrömben magam, mert ez most megy is szerintem. Most javítottam ki az első adag dolgozatot, és bár nyilván tükröződik sok szakmai hibám, látni, hogy fog ez menni majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr891408948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása