kellemetlen

2010.05.07. 22:04

nem lesz tányérsapkás mulatság a nyáron, majd szeptemberben bemegyek, bemutatom a nem kellő időben letett nyelvvizsgámat, és akkor szép diszkréten  a batyumba süllyesztem a diplomámat.

Néha olyan különös minden, mintha más bolygón éltem volna a megelőző hetekben. Tisztán emlékszem, hogy olvastam a honlapon, hogy a "csudaklassz, nálunk a legjobb" nyelvvizsga minden hónapban van, és elég nem sokkal a vizsga előtt is jelentkezni, csak többet kell fizetni. Ki is találtam, hogy én május 20-án fogok nyelvvizsgázni. Rászántam magam, hogy jelentkezzek végre, erre a google most egészen más találatokat adott ki, mint januárban. Nagy nehezen megtaláltam azt a honlapot, ami kellett nekem, erre látom ám, hogy a legközelebbi nyelvvizsga június 18-án lesz. Nem tudom leírni a csalódottságomat.

Tavaly tavasszal kilenvenötezer-hatszáznégyszer el tudtam volna menni nyelvvizsgázni, de fáradt voltam. Ha megépítenék egy időgépet, akkor visszamennék tavaly tavaszra, és úgy picsánrúgnám magam, hogy ott helyben szakmai felsőfokút tennék le hirtelen indíttatásból. Hogy lehettem ENNYIRE hülye?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr191982764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása