zene

2011.04.25. 12:07

félévente átböngészek néhány megbízhatónak bizonyult zenekritikás oldalt, hogy mi a termés, és ebből mi szól nekem.

Az egyiket azért szeretem, mert ha pontoz, annak hihetek. B+ nál ami rosszabbat kap, azt általában én sem szeretem hallgatni. Ez a Quart.hu

A másikat azért szeretem, mert helyettem böngészi végig az igényes újdonságokat, csak a rockosabb vonal hiányzik belőle, és úgy fest, múlt nyáron behalt. Ez a RezegaRezega

A harmadikat azért szeretem, mert Lilla ajánlotta - világzene alapvetően. Ez a Putumayo

Áhitatos, fáradhatatlan, órákon át tartó torrentezésem és zenehallgatásom következtében azt kell mondanom, az utóbbi háromnegyed év egyedül két érdemleges dolgot produkált (abban a kategóriában, ami a magamfajta nyárspolgárt csak úgy önjáróan nem ér el), ez pedig a The Strokes Machu Pichu száma, valamint Pink Floyd lényegére emlékeztető Moon Duo Mazes száma. Alant embedelve.

The Storkes.

 

Moon Duo.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr962853759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2011.04.25. 23:23:06

régen kaptam CD-t, Pál-fordulatot vett a zenei ízlésed. de ezek a zenék jók. nagyonis.
süti beállítások módosítása