1.

2013. január - a Smart Teachers ügynöke a 2012. októberi levelemre reagálva felvette velem a kapcsolatot, és a hónap végén már interjúra került sor, aminek a végén egyből szerződést írtam alá. Márciusra jövendölte az ügynök, mikor nagyjából munkába fogok állni mint angliai tanerő. Madarat lehetett volna fogatni velem. Három hónappal a kiutazás után hirtelen kitisztult az ég, és úgy tűnt hogy minden kicsit jobban alakul, mint ahogyan otthon becsültük.

2.

2013. február - Maliról kutattam. A zenék, amiket közben találtam, meg amiket abban az időszakban álmodtam, elhitették velem, hogy iszonyat jó dolgok fognak idén születni. Decemberre lett is egy csodaszép unokahúgom...

3.

2013. március - a Smart Teachers ügynöke felhívott az ebédszünetemben (saját Big Tasty-t ettem), hogy hamarosan jön az első megbízás. Bementem a személyzeti vécébe, és fülig érő szájjal a tükörbe ordibáltam, hogy eljött a szabadulás napja, viszlát meki! Ugyanebben a hónapban vettem országúti bicajt, amivel sokkal könnyebb lett az élet. 

4.

2013. június - Bath-ba mentünk, hogy tárgyaljunk Krisztával a betársulásról. Egy palacsintázója-kézművesboltja volt, de hazakészülőben volt, és valakinek át akarta adni a boltot. Valakinek, aki kivásárolja. Annak ellenére, hogy egy vasunk sem volt, egészen közel kerültünk ahhoz, hogy Kriszta ránk bízza az üzletet. Bath Angliában olyan, mint Kőszeg nálunk. Az ország legszebb városa. Palacsintázót vezetni ott nagyjából olyan gondolat volt, mint arról álmodozni, hogy saját lapátkerekes gőzhajóm van a Mississippin. Máig beleborzongok, hogy milyen jó lett volna, de jobb kezekbe került a bolt, a bristoli barátaink kezébe.

4.

2013. augusztus - Behívtak állásinterjúra a mostani munkahelyemre. Kínos volt, hogy két jelölt már a célegyenesben volt két hetes próbamunka utolsó napján voltak, mikor a főnököm behívott engem is egy kétórás próbamunkára. Amit ebből leszűrtem, az később mind beigazolódott, de akkor is örültem ennek a munkának. Gazéta-szempontból.

5.

2013. december - Erről csak annyit, hogy "nem semmi". Majd 2014-ben bővebben.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr245718906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása