Kincsek

2015.01.17. 20:46

Birtokba vettem az új albérletemet. Első ránézésre tisztán kaptam meg a lakást, de évtizedes retek volt minden olyan helyen, amit nem lehet elérni porszívóval. Tehát a tűzhelyen, a zuhanyzóban és a berendezési tárgyak mögött/alatt. Az alapos takarítás azért is égetően fontos volt, mert 3 darab döglött csótánybébit találtam a szoba közepén.

Ahogy takarítgattam, találtam érdekes dolgokat, de a legfurcsább az volt, hogy egyenletesen szétterítve minden helyiségben találtam aprópénzt. Először arra gondoltam, ez valami babonának lehet a maradványa, és nincs kizárva, mert hiányoznak a nagyobb címletek, és nem hiszem, hogy van ember, akinek a zsebéből ennyi ötforintos kihullik a szekrény mögé. Persze ezen sem lepődnék meg, azok után, hogy egy fullos telefont találtam az ágy alatt. Egy ragadós folt mellett, ami valószínűleg kiömlött pezsgő volt. Nem takarítottak az ágy alatt. A legtöbb dolgot kidobtam, de egy fotó erejéig összegyűjtöttem a kincseket:

wp_20150117_005.jpg

Tehát jutalmul a takarításomért, kaptam 205 forintot, egy csomag focilabdás sípot, egy matchboxot, törlőrongyokat, egy Samsung telefont, és egy szakítás utáni verset, amit egy Magyar Postával kötött szerződés hátuljára írtak. Ez változtatás nélkül így szól:

 

Pap-pa

 

Hideg a szó amit ajkaid

rol árasztasz

le törlöm minden

forró csokodat

drágám ég a szerelem

tűz,

drágám ég a Mi

szerelmünk tüze

Már csak az

emlékek Marad

'nak Néha Vágyom

a meleg csokjaidra

csak már felejtem

az emlékeket a

melek csokjaid meg

az olelésed Most

már járom vilagom

az emlékeidet meg

hozám füznek a

gyümölcsös Ajkad

 

 

A tragikus elválás fájdalmait kiegészíti a matchbox, és egy gyerek baseball sapka a szekrény mögött, tehát az ismeretlen költőnő gyötrő magányán a gyerek.is osztozott. Kicsit el is érzékenyültem, hiszen jómagam is részben hasonló körülmények között kerültem ide, és a csodálatos az, hogy egy fej vöröshagymát is találtam a konyhában.

A rendetlen költőről egyébként még többet tudok, például a hajának színét és erősségét, és egy hátra maradt fizetési felszólítás alapján a nevét is. Helyszínelő lettem.

.A kiváló állapotban hátrahagyott szivacsok és törlőrongyoknak köszönhetően pedig sikerült kitakarítani is. A pénzből pedig veszek egy sört.

Jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr577083525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása