A Kevin Spacey Buzitornádó

2017.10.31. 19:09

Állítóglag (444) Kevin Spacey dupla coming outolós bocsánatkérése nem nagy vihart kavart, hanem a legrosszabb coming out a történelemben (Vice), és szörnyen helytelen összemosni, összekapcsolni az erőszaktevést a melegséggel (Guardian). Iszonyatosan lecsapta nálam a biztosítékot, hogy ilyen szemellenzős szektavezérek jutnak szóhoz ilyen olvasott lapokon. Angry Walter:

angry-walter.jpg

Az igazság Kevin Spacey posztja kapcsán a következő.

Ha nem coming outol

Ha nem teszi hozzá a bocsánatkéréséhez azt, hogy mostantól melegként él tovább (eufemizmus arra, hogy "meleg vagyok"), akkor ugyanezek a megszólalók azt vágják Spacey fejéhez, hogy mekkora egy sunyi fasz, aki még ilyenkor sem képes a nyilvánosság elé lépve felvállalni a melegségét, hanem csak lapít.

Ha jön egy ilyen vád, hogy Spacey rámászott egy 14 éves fiúra, akkor rohadtul hozzátartozik, hogy kicsit bővebben világítja meg a dolgot. Kevin Spacey sosem beszélt a magánéletéről, tulajdonképpen emiatt durrant el az agyam, mert egy ilyen ember mit tehetne, ha a vádban is összemossák a két dolgot. Rapp nem azt mondta, hogy Kevin Spacey heteroszexuális léte ellenére rámászott, hanem csak simán rámászott, ergo olyat tudtunk meg, amit talán máshogy gondoltunk, ezek egyszerűen összetartoznak. Ne kössenek már bele Spacey-be, hogy nem volt helyes egyúttal coming outolni is, lényegében Rapp coming outolt helyette.

Ez egyébként sem coming out

A meleg mozgalmárok talán nehezen képzelik el, hogy vannak melegek, akik egyszerűen csak felülnek a mozgalmárok hátára, és szép csöndben élvezik azt, hogy ma már nem küldik pszihiátriára vagy börtönbe őket, és egyre kevesebben tévesztik össze a melegséget a pedofíliával. Az ilyen csöndes melegek egyszerűen csak végzik a dolgukat, és nem jelentik be, hogy melegek. Elmondják a szűk ismerősi körben, a többiek meg, akik nem tudják fejből a születésnapját sem, megvannak enélkül az információ nélkül is. Van nekem egy idős tanárom az egyetemen, aki kedves a jóképű legényekkel és mogorva mindenki mással, és nincs jegygyűrű a kezén, szóval szerintem meleg. Felállna a szőr a hátamon, ha azzal kezdené a félévet, hogy "kedves hallgatók, valamit el kell mondanom magamról. Meleg vagyok." Kurvára nem releváns. Ha egy férfi megvádolná, hogy a fogadóórán rámászott, ő pedig utána nyilvánosan bocsánatot kérne, hogy helytelenül cselekedett, és ha már kiborult a bili, igen, ez pontosan az aminek látszik, meleg vagyok, akkor az nem coming out. A coming out egy igény a meleg lény részéről, hogy elmondhassa. Kevin Spacey nem tanúsított túl nagy igényt, hogy beszéljen a kapcsolatairól. Pulling out, van ilyen kifejezés?

A melegek pedofil erőszaktevők

Cseszegetni Spacey-t azért, mert árt az LMBTQ közösség megítélésének az ő tette, kimondottan álszent dolog. Mert ha akkora közösség az az LMBTQ, akkor abba Spacey is és Rapp is beletartozik, és kurva kínos, ha az LMBTQ közösség csak annyit tud magáról állítani, hogy ők nem pedofil erőszaktevők, de most ezt már nem mondhatják, mert Spacey elcseszte. Az LMBTQ közösség ugyanolyan, mint az egész társadalmi közösség, semmivel sem jobbak, és Spacey esete iszonyú jó lehetőség nekik ezt lekommunkálni, hogy általánsosságban nem a pedofil erőszaktevő bélyeggel van a baj, hanem az egyenlő bánásmód hiányával, ami miatt Rapp például nem mert korábban az erőszaktevésről beszámolni, nehogy lebuzizzák. Megértem, hogy az LMBTQ közösség a pedofil erőszaktevő mítoszával is le akar számolni, és hogy dombon fölfelé kell harcolniuk, és ez most pont szarul jött, de fontosabbnak tartom, hogy egy valós képet építsenek a társadalomban. Ne azért fogadják el az LMBTQ embereket, mert "ők a heteróktól eltérően nem erőszaktevő pedofilok", hanem mert ők is emberek. És ha kiderül valakiről, hogy geci, akkor az geci, függetlenül bármilyen identitástól.

Rapp áldozat

Rapp áldozat, nem vitás, nem is róla írtam a posztot, mert nem az idegesített fel, hanem a szektás melegeskedés, hogy most már az sem mindegy, hogyan közöljük, hogy melegek vagyunk, meg hogy roppant arrogáns Spacey részéről, hogy a rá figyelő kamerákat arra használja, hogy magáról beszéljen. Ennyi azért férjen már bele, azt már le sem merem írni, hogy kimondottan jó reakciónak tartom Spacey posztját, mert nem tagadott, hanem bocsánatot kért. Mindemellett én 26 évesen nem hívtam el a házibulimba egy 14 éves munkatársamat sem, ott nem rúgtam be, és nem másztam rá, már csak azért sem, mert félénk vagyok, és sosem vagyok benne elég biztos, hogy annak a másiknak is bejövök. Ha viszont 14 évesen elmentem volna egy bulira, mert Kevin Spacey meghívott, akinek talán bejöttem, talán nem, de talán a bulin kiderül, és talán az is kiderül, hogy végső soron az én szexuális identitásom micsoda, és a bulin végül a szobájába hív, én pedig megyek, és ott viszont rám fekszik, pedig mégis inkább kimennék a szobából, akkor kurva szarul éreztem volna magam. Egyrészt hogyan beszéljem ki anélkül, hogy melegnek bélyegezzenek? Másrészt hogyan beszéljem ki anélkül, hogy úgy általában megbélyegezzenek, mint ostoba hülyegyerek? Miközben nem én voltam az elvileg okosabb felnőtt, meg hát a nem az nem, tök mindegy melyik stádiumban.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr4913121234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása