Szélben

2023.04.03. 22:02

Egy országos kampány miatt fontossá vált, hogy a telefonom számolja a lépéseimet, úgyhogy letöltöttem a Stravat végül, hiszen kár lenne eltekinteni attól, hogy naponta biciklizek. A Strava miatt pedig figyelni kezdtem olyan dolgokra, amikre eddig csak laikus megjegyzéseket tettem: nagyjából milyen irányból fúj a szél, illetve nagyjából mennyi idő alatt tettem meg az utat. De az app elég konkrét ezekben a kérdésekben.

Útközben az összes szintkülönbség 30 méter, az abszolút szintkülönbség a két végpont között 13 méter. Ez 16 kilométerre oszlik el, tehát gyakorlatilag sík terepen megyek. Az érdekesség itt inkább csak annyi, hogy én kb 5 méter szintkülönbségre tippeltem volna.

Szélmentes napokon az átlagsebességem 28 km/óra.

25 km/órás szembeszél esetében 22-24 km/óra az átlagom.

25 km/órás hátszél esetén 31 km/óra az átlagsebességem.

Leggyorsabb sebességem (32 km/órás hátszél idején forgalommentes napszakban, egyenes úton): 58 km/óra. Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy nem éreztem biztonságosnak, de kíváncsi voltam, mennyit tudok kitaposni magamból.

Széllel szemben tekerni továbbra is gyötrelem, viszont az utóbbi hetekben stabil a szélirány, tehát hazaúton hátszelem van, és elég élvezetes hátszélben hazajönni. Olyan érzés, mintha síelnék, siklok az úton mindenféle erőfeszítés nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://pityutanarur.blog.hu/api/trackback/id/tr4018093870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása